Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 13:24 - До читателя
Автор: tragedia Категория: Други   
Прочетен: 1119 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 20.07.2009 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 
 
 
Винаги,
когато отворя белия екран и се чувствам пуст, знам че трябва само да напиша един ред и ще съм написал нещо.
Имам ли нужда, обаче от писането?
Да! Обожавам да слагам мислите си на белия лист. Замърсявам чистотата му. Отбелязвам себе си. Оставам следи от съществуването си.
За кого го правя?
За себе си!  Сигурно, но  като се замисля рядко чета това, което съм написал и то без никаква система.
За другите! Сигурно, не мога да отрека, че ми достава удоволствие чуждото одобрение.
Трябва ли ми чуждото одобрение?
Ах, колко лесно е да се отговори с "НЕ" и колко себично ще бъде това НЕ. Защото очаквам това НЕ да предизвика чуждото одобрение.

Одобрително поклащам глава всеки път, когато разбера, че някой прави нещо, за да се почувства себе си. Но какво ли е да се чувстваш себе си.
Дали да не погледна как другите се чувстват себе си, за да не сбъркам някъде и да не опозная някой друг а не себе си?!
Сложно е да пишеш за себе си. Далеч по-лесно е да имаш читател и да пишеш на него.

Затова, тези редове са за теб, читателю! Това, че ти съществуваш ме прави сигурен, защото какво биха били те без теб?! Нищо. Непрочетените редове са ненаписани редове, а ненаписаните редове са изгубени в мисълта на автора си.

Благодаря, че ме прочете и ме запази!



Тагове:   читател,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хм
20.07.2009 13:49
..колко е хубаво да си признае човек собствената себичност, също като да осъзнае, че правенето на палчинки сутрин за малкото съкровище ("тати ам, тати ам") не е само усилие ЗА някой друг, а е задоволяване на същата тази потребност от признание, отношение или по-всеобхватно - любов.....
цитирай
2. анонимен - Пишем,
20.07.2009 19:25
за да се харесаме най-вече на себе си. Нашето отражение в коментарите на другите.

Но спокойно бихме минали и без това писане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tragedia
Категория: Други
Прочетен: 55416
Постинги: 21
Коментари: 47
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031