Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 00:39 - Ахмед Доган като позитивен образ.
Автор: tragedia Категория: Други   
Прочетен: 2571 Коментари: 12 Гласове:
0



 
 
 
 
 
 

Доган е позитивен образ! До този, на пръв поглед странен, извод стигнах днес.

Защо Доган е толкова мразен – защото назначава на ключови постове в държавната администрация българи, които приемаме за крещящо корумпирани (прим. Ирена Кръстева, Боби Цанков, Йордан Цонев). Но, показвайки ни ги така явно и вулгарно, той ни крещи в лицата:

„Ето, вижте какви можете да бъдете! Помислете дали искате да сте като тях!”

Вярвам, че с това си поведение той поучава българския етнос в какво не бива да се превръща.




Тагове:   образ,   Доган,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мисля,
03.07.2009 11:00
чи надценяваш позитивите на г-н Доган. Той е просто циганче, завършило философия по една случайност, неможещо една свястна реч да изнесе.
Понастоящем, със сериозни проблеми с алкохола.
Какво да мисля за човек, който не може едно семейство да завъди и задържи.
Та, когато един човек не може да подреди собствения си живот, как да приема, че заслужава чак пък толкова внимание.

Обяснението е просто-има твърд електорат.
цитирай
2. tragedia - Хм
03.07.2009 14:14
как може да е прост, глупав и т.н пък да има твърд електорат?
цитирай
3. анонимен - Хъм,
03.07.2009 16:14
ами много ясно-електоратът е прост, глупав и освен това-наплашен.

Гласува се поголовно, защото това е техния човек в една държава, която чувстват враждебна.
Той им казва, че цялата власт е в неговите ръце и те се чувстват окрилени. Нищо, че са най-бедната част от населението.

Това не е редно, не е редно на етническа основа да се създава партия, за която да гласуват всички турци ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
Ти на какво мнение си?
цитирай
4. tragedia - Всъщност съм на мнение
03.07.2009 16:20
че той наистина държи цялата власт в ръцете си, но затова не е виновен той. Властта се дава, а не се взима. Всъщност най-много мразим Доган защото казва истината в очите ни. Приемаме всяка истина, но само ако е под сурдинка. Каже ли ни се в очите - намразваме го.
цитирай
5. анонимен - Съжалявам,
03.07.2009 16:48
но аз не мога да симпатизирам на един мошенник. Ако и да не му пука от никого.
Аз не съм му дала властта, наистина не съм и имам право да го мразя.
цитирай
6. tragedia - Не е
03.07.2009 16:51
мошеник този, който казва истината в очите
цитирай
7. анонимен - Ти познаваш ли го?
03.07.2009 16:55
За да твърдиш, че не е мошенник. Може би, всеки мафиотизиран лумпен, който плещи каквото му скимне, защото е безнаказан трябва да предизвиква симпатии със своята искреност?!
цитирай
8. анонимен - "виж к'во"
03.07.2009 16:58
Не мисля че Доган казва цялата истина. Той използва онази част от нея, която му е удобно и същевременно да създаде чувство за доверие. Пълен манипулатор. И да го мразим , изобщо не заслужава. Просто престъпник от по-едър калибър.
цитирай
9. tragedia - Ами
03.07.2009 17:10
не, не го познавам и второ предпочитам този, който казва истината пред този който не казва истината. При вас как е?
цитирай
10. анонимен - И аз съм така,
03.07.2009 17:12
но такива, които ми напомнят на Доган, ако и да казват истината имат твърде неприятни съпътстващи качества, за да имам каквото и да е общо с тях.

Истината? Ти беше ли там, видя ли истината с очите си, за да си сигурен, че той казва истината?
цитирай
11. tragedia - Не, не бях там,
03.07.2009 17:23
но всички казват, че Доган управлява всичко в България. Те лъжат ли?
цитирай
12. анонимен - Трябва да съм искрена,
03.07.2009 19:30
иначе няма смисъл. Не не бях там, не, не го познавам господина.
Ще опиша как се разви отношението ми към него. Аз не се интерисувам от политика. Но няма как да не чуеш какво се случва в нея, ако имаш моя съпруг. Той е свръхемоционален, да викне срещу тв е нещо нормално. Чете и една камара вестници, а след това говори ли, говори, говори, а аз слушам, защото няма къде да се дяна.
Сапругът ми е върл антидогоновист-хе, хе, как звучи... Аз, не бих казала.
Не му обръщах внимание на Доган, докато не влезе в управлението с разните му коалиции и не го погледах по тв. Той рядко говори и като го прави си харесва някой умен лаф. Например- " опции", "либерален вектор" и други такива майни-райни. Не ми изглежда да е читав човека-има нещо мазно във вида му.
Дали греша? Дали е възможно това да е един умен, добър управленец, който искрено и истински да ми говори истината в очите, а аз да го мразя първосигнално, вместо да гласувам за него?!
Май много работи изписах без нужда.
Моята истина е, че не го харесвам. Защо, как..., греша ли, не греша ли? Няма да разбера.
Бих разбрала, ако се запозная с него и поживея заедно с него. Пази Боже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tragedia
Категория: Други
Прочетен: 55479
Постинги: 21
Коментари: 47
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930